ΑΝΟΙΚΤΗ ΘΕΣΗ

Υπεύθυνος Διαχείρισης Πελατολογίου

Έχεις πάθος για τη δημιουργία σχέσεων και τη συμβολή στην επιχειρηματική ανάπτυξη;
Αναζητούμε έναν Υπεύθυνο Διαχείρισης Πελατολογίου που αποδίδει αποτελεσματικά σε ένα δυναμικό περιβάλλον και δεσμεύεται να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες μας. Η θέση αυτή αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να βρεθείς στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξής μας, διαχειριζόμενος βασικούς πελάτες και διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της εταιρίας.

Κύριες Αρμοδιότητες:

Ως Υπεύθυνος Διαχείρισης Πελατολογίου:

  • Θα είστε υπεύθυνος για την ομαλή καθημερινή λειτουργία, διαχειριζόμενος αποτελεσματικά τα συμβόλαια πελατών και οργανώνοντας τη ροή εργασιών εντός της εταιρείας.
  • Θα διαδραματίζετε κρίσιμο ρόλο στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών, απαντώντας σε ερωτήματα και επιλύοντας ζητήματα άμεσα και αποτελεσματικά.
  • Θα συμμετέχετε ενεργά στον εντοπισμό ευκαιριών για cross-selling και upselling, συνεργαζόμενος με διάφορες ομάδες για τη μεγιστοποίηση των εσόδων και την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών.

Η θέση αυτή απαιτεί εξωστρεφή προσωπικότητα, ισχυρές οργανωτικές ικανότητες, προσοχή στη λεπτομέρεια και νοοτροπία με επίκεντρο τον πελάτη για επιτυχία τόσο στην υποστήριξη όσο και στις εμπορικές ενέργειες.

 

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Οικονομικά ή συναφές αντικείμενο

  • Άριστη γνώση προφορικών και γραπτών Ελληνικών και Αγγλικών

  • Προηγούμενη εμπειρία σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών ή πωλήσεων (επιθυμητή)

  • Γνώση στη διαχείριση συμβολαίων ή τεχνικές cross-selling/upselling θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν

  • Πάθος για την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών

  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες

  • Πολύ καλή γνώση του Microsoft Office

Επικοινωνία

ΑΙΤΗΣΗ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Υπεύθυνος Διαχείρισης Πελατολογίου

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.