ΑΝΟΙΚΤΗ ΘΕΣΗ
Έχεις πάθος για τη δημιουργία σχέσεων και τη συμβολή στην επιχειρηματική ανάπτυξη;
Αναζητούμε έναν Υπεύθυνο Διαχείρισης Πελατολογίου που αποδίδει αποτελεσματικά σε ένα δυναμικό περιβάλλον και δεσμεύεται να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες μας. Η θέση αυτή αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να βρεθείς στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξής μας, διαχειριζόμενος βασικούς πελάτες και διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της εταιρίας.
Ως Υπεύθυνος Διαχείρισης Πελατολογίου:
Η θέση αυτή απαιτεί εξωστρεφή προσωπικότητα, ισχυρές οργανωτικές ικανότητες, προσοχή στη λεπτομέρεια και νοοτροπία με επίκεντρο τον πελάτη για επιτυχία τόσο στην υποστήριξη όσο και στις εμπορικές ενέργειες.
Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Οικονομικά ή συναφές αντικείμενο
Άριστη γνώση προφορικών και γραπτών Ελληνικών και Αγγλικών
Προηγούμενη εμπειρία σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών ή πωλήσεων (επιθυμητή)
Γνώση στη διαχείριση συμβολαίων ή τεχνικές cross-selling/upselling θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν
Πάθος για την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών
Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες
Πολύ καλή γνώση του Microsoft Office
ΑΙΤΗΣΗ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
Υπεύθυνος Διαχείρισης Πελατολογίου